diumenge, 16 de desembre del 2012

Crepuscle a Venècia



El gondoler
(Telèfon eròtic)


Hola! Benvingut a la meva línia d'amor en viu. Jo sóc la Violeta, una dona romàntica que no sap resistir-se'n quan la passió s'encén. La meva vida inquieta està plena de moments intensos i inesperats. Com ara aquella nit a Venècia que vaig llogar una gòndola per recórrer els canals tota sola. Què excitant!



M'excita navegar sota la llum de la lluna! Després d'un passeig meravellós pels canals tardorals d’aquella ciutat aquosa, el gondoler va detenir la barca en mig d'un llac envoltat de carreus i palaus. Li vaig demanar que se m'assegués al meu costat i m’expliqués detalladament el paisatge de llums, ponts i canals... i no s’esperà que li ho demanés dues vegades. Em sentia molt a gust en aquell vespre d’estiu roig crepuscular i, arrecerant-me al seu cos mullat de suor, vaig inclinar el cap sobre la seva espatlla poderosa i tremolant. Llavors, falaguer com tots els italians, em va parlar dolçament a l'orella i jo distretament el vaig besar al coll. Vaig prendre-li la mà i la vaig anar acostant repassant-me les sines. Ell va continuar, com si expliqués la geografia de la qual em parlava i amb la mà em fregava delicadament els botonets erectes per damunt la brusa de setí, jo no duia, no m’agrada dur sostenidors.

Se m’emportava al cel... i Vaig pensar que havia de mostrar-me agraïda de tant bé que s'ajornava la tarda dolçament amb mi en aquella horabaixa. Així doncs, li vaig baixar la cremallera a poc a poc, i la seva ferramenta sortí tota d'un glop anhelant. Em vaig inclinar endavant i la vaig acaronar amb la cara mentre la besava dolçament entre la llengua i els llavis. Me la vaig ficar a la boca i la vaig xuclar de redó, resseguint els plecs del gland en tota l’extensió de la corona. L'acaronava tota sencera amb la llegua i repuntava amb les dents dos mossets simulats. De seguida el gondoler m'engrapà del clatell i me l'empentà tota dintre de la boca. Mmmm! Quina deliciosa menja! De primer no hi cabia sinó la meitat, però a poc a poc, va anar entrant-hi suaument tota sencera. La hi vaig libar a consciència. El meu cap baixava i pujava cada cop més de pressa mentre l’encanonava entre els meus pits. Amb totes dues mans li acaronava els testicles mentre la rabassa m'entrava i en sortia de la boca inusitadament. El gondoler em va vessar a la gola la seua emanació calenta, però vaig seguir amb aquella llepolia entre els llavis, fins que novament estava ben dura i a punt. Llavors em vaig treure les calces i vaig seure a sobre d'ell, com en un bell i punyent tron. La barca es movia i la tremolor dels nostres cossos ens impedia de trobar el lloc concret per on entrar dins meu entre els meus llavis serrats el seu penis vibrant cercava penetrar. Fins que a la fi, en un feliç vaivé m’hi vaig trobar eixancada i amb l’èmbol ajustat a l’entrecuix ardent.

Mentre tot ell rellisca amunt a avall tot dintre meu, jo empunyo fermament la perxa sense voler i la barca avança sense rumb a plaer. Ara, cada cop que el sent dins meu impulso la gòndola al seu torn, i tot ell es fica més i més dintre meu. Oh Rema! Rema més i estaca el rem amb força! Estaca-me-la així! Oh perxa així! Sí! Estaca-la al fons! Mmmm! Que va entrant bé, la mar de bé! Oh qui sospir! Segueix, sí! Segueix així! Que m'estàs matant de gust! Mmmm. Sí! No paris de moure la barca! Ooooh! No aturis el vaivé! Estaca la perxa també, aquí... Ui quin bé! Em portes a l'èxtasi! Oh gondoler! Quin gust! Oh Gondoler! Mmmm! Ja em ve!. Quin goig em ve, quin intens plaer és que sento dins meu! M'estic xopant de plaer! Mmmm! Oh! Llavors topem amb l'embarcador i caiem tots dos al fons de la barca...I el gondoler acaba la faena allí mateix! Mmmm! Aquest meravellós servei i especial del gondoler, que no constava en l’oferiment inicial de la gòndola, abans de l’embarcament! 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada